سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که خود را پیشواى مردم سازد پیش از تعلیم دیگرى باید به ادب کردن خویش پردازد ، و پیش از آنکه به گفتار تعلیم فرماید باید به کردار ادب نماید ، و آن که خود را تعلیم دهد و ادب اندوزد ، شایسته‏تر به تعظیم است از آن که دیگرى را تعلیم دهد و ادب آموزد . [نهج البلاغه]
 

جوک تصادفی

چهارشنبه 91 بهمن 4 , ساعت 7:42 عصر

از درخت تخم‌مرغ تا... +عکس

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، درخت های زیادی در دنیا هستند که روزانه قطع می شوند و تبدیل به وسایل مختلف زندگی ما می گردند ولی در دنیا برخی درخت های بسیار خاص نیز هستند که مردم از آن ها استفاده های غیر از تنه و یا سایه آن ها می کنند. برخی از این درخت ها به نمادهای کشورها نیز تبدیل شده اند.

درخت تخم مرغ



در سال 1965 فردی به نام "والکر کرافت" به مناسب روز شکر گذاری درختی را با 18 تخم مرغ رنگی تزئین کرد ولی بعد از آن این درخت به یک نماد روز شکرگذاری تبدیل شد و این روزها نزدیک به 9800 تخم مرغ روی آن قرار دارد. این درخت همچنین به یکی از پایگاه های جذب توریست در شرق آلمان تبدیل شده است و در سال 2010 نزدیک به 13 هزار گردشگر را به سمت خود جذب کرد.

درخت مهره ها




در شهر سالتا در شما آرژانتین درختی وجود دارد ه با مهره های بسیار زیادی تزئین شده است. برخی از این مهرها جداگانه به درخت متصل شده اند ولی باقی آن ها به صورت تسبیح های بلند از درخت آویزان شده اند. صدها و یا هزاران تسبیح این روزها روی این درخت وجود دارد و البته بسیاری این کار را برای محکم شدن روابط زناشویی می دانند.

درخت کفش ها



در حالی که بسیاری از درخت های بسیار عجیب سالانه افراد زیادی را به سمت خودشان جذب می کنند ولی درخت کفشی در صحرای نوادا کمتر مورد توجه قرار میگیرد. این درت به صورت رازآلودی با صدها جفت کفش مختلف تزئین شده است و کسی نمی داند دلیل اصلی این کار چیست. این درخت که به تنهایی در میان یک اتوبان صحرای قرار دارد یکی از عجیب ترین درختان دنیا است.

درخت قفلی



یکی از درخت های بسیار عجیب دنیا درخت قفل های در مسکو است. این درخت که بر روی یک پل در مسکو قرار دارد محلی است که زوج های جوان قفل هایی را به آن متصل می کنند تا زندگی خوبی داشته باشند. این روزها نزدیک به 1000 قفل به این درخت متصل شده است.

درخت بزها



شاید در نگاه اول به صحت و درستی این عکس ها شک کنید اما باید بگوییم در مراکش درخت هایی وجود داردکه بزه برای پیدا کردن غذا از آن بالا می روند و علاقه خاصی نیز به استراحت روی آن ها دارند. این درخت ها همیشه به عنوان محلی برای گردش جهانگردان به شمار می رود.

بر گرفته از سایت باشگاه خبرنگاران جوان



لیست کل یادداشت های این وبلاگ